Wizualizacja do wykonania!
Każdy zespół otrzymuje podstawowy składnik, lokalizację, typ klienteli i czas pracy ich Food Trucka. Posiadając wszystkie te informacje sąoni zobowiązani do wzięcia pod uwagę każdego aspektu biznesu: marki, specjalności kuchni, przystawek, prezentacji jedzenia i ustalenia cen. Następnie rozpoczyna się planowanie strategii, tworzenie i rozdzielanie odpowiedzialności. Potem uczestnicy mogą zabrać się do tworzenia ich Food Trucka. Koniec czasu! Zespoły prezentują swoje specjały zawodowemu kucharzowi. W międzyczasie sędziowie decydują, który biznes foodtruckowy jest najlepszy.
Food Truck to oparta na współpracy aktywność, która pomaga pracownikom w uczeniu się i ulepszaniu ich możliwości pracy jako zespół, skutecznej komunikacji i zarządzaniu czasem. Ilość i różnorodność zadań, które muszą zostać wykonane, zachęca uczestników do zrozumienia ważności planowania i organizacji. Pomaga to jednostkom rozpoznać swoje mocne strony i być odpowiedzialnym za rozdzielenie obowiązków oraz rozpoznać swoją rolę w całym procesie.
Food Truck zapewnił członkom naszego zespołu dobrą okazję do nauki i odnalazł ich ukryte talenty oraz, co ważniejsze, połączył i nakłonił ich do współpracy z innymi, tak różnymi członkami zespołu. Polecam tę aktywność innym zespołom w HSBC / HDPI.
Globalny lider w dziedzinie Customer Data Science zachęca do pracy zespołowej, współpracy i rozwijania ducha przedsiębiorczości poprzez Food Truck Challenge
Podając swoje dane, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Catalyst Poland w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oraz na otrzymywanie informacji handlowych i materiałów marketingowych, w tym ofert promocyjnych, na podany przez Ciebie adres e-mail. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę. Szczegóły dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności