Spektakularna aktywność, dzięki której odkryjemy firmowe indywidualności i dołożymy cegiełkę do działań employer-brandingowych
In the Picture – Remote został specjalnie zaprojektowany dla zdalnych zespołów, które chcą się lepiej poznać od swojej prywatnej strony, ale też porozmawiać o wspólnej tożsamości. Uczestnicy zostają zaproszeni do zrobienia w domu kilku swoich zdjęć, by można je było następnie włączyć do klipu wideo, który będzie prezentował wszystkich członków danej społeczności. Pracownicy otrzymują jasne instrukcje dotyczące sposobu uwiecznienia swojej osoby, koloru użytego tła, wykorzystanych atrybutów, a także terminu i miejsca przesłania zdjęć. Kierując się pewnymi wytycznymi dotyczącymi zawartości ujęć, uczestnicy zostają zaangażowani w kreatywną zabawę z wyszukiwaniem i doborem rekwizytów, które mają wyrazić ich osobowość i pasje. Po zgromadzeniu całego materiału, przygotowywany jest filmik. Premiera tej produkcji odbywa się za pośrednictwem platformy do spotkań online lub film jest publikowany wewnętrznie przez Klienta. Pierwsze kadry to szybko przesuwająca się sekwencja pojedynczych osób, a następnie kamera się cofa i widać coraz większą grupę. W końcu oczom widzów ukazuje się ogromny obraz utworzony z wielu mikroskopijnych zdjęć członków zespołu. Tym finalnym obrazem może być logo firmy, projektu czy też sugestywne motto, które łączy wszystkich.
In the Picture – Remote to ciekawe i wciągające ćwiczenie, które buduje więzi w zespole, dając jednocześnie przestrzeń do treści szkoleniowych w kontekście employer brandingu. Kryteria stricte fotograficzne można dostosować tak, aby odzwierciedlały wartości i kulturę firmy lub koncentrowały się na lepszym poznaniu się ludzi. In the Picture to doskonały wstęp do dyskusji na temat znaczenia wspólnej tożsamości i sposobów jej rozwijania w rozproszonych zespołach. Może też służyć jako narzędzie zachęcające uczestników do wyrażania poprzez fotografię swojej wyjątkowości, a tym samym pokazywania jej wartości i budowania szacunku dla niej w wielokulturowych, różnorodnych zespołach. Końcowy efekt wizualny wzmacnia poczucie jedności i wspólnej tożsamości grupy, mimo niepowtarzalności każdej osoby jako jednostki. Znając cel tego zadania, uczestnicy bardzo angażują się w zaprojektowanie i wykonanie zdjęć, by wykazać się kreatywnością i wyrazić swoją wyjątkowość. Ponieważ zdjęcia muszą być wykonane zgodnie z dostarczonymi wytycznymi, In the Picture wzmacnia znaczenie skutecznej komunikacji w zespole zdalnym.