Zespoły badają leadership, planowanie i obsługę klienta prowadząc wyprawę na wzburzonej rzece.
Zadaniem uczestników jest przeprowadzenie udanych wypraw w dół największej rzeki na świecie. Grupy rozpoczynają wyzwanie układając plan działania, ucząc się i rozwijając zaplanowane wcześniej strategie. Trwająca około 15 dni ekspedycja (rund) to nie lada wyzwanie, biorąc pod uwagę trudność postawionych przed zespołami zadań. Walka rozgrywa się nie tylko o uzyskanie najwyższych zysków dla firmy, ale o satysfakcję Klientów. Uczestnicy muszą również pamiętać o tym, by nie przekroczyć budżetu. Trzeba zachować równowagę pomiędzy rentownością projektu a utrzymaniem zadowolenia Klientów na właściwym poziomie.
Konieczność zrozumienia czym jest pojęcie satysfakcji dla Klientów jest zaszyte w strukturze gry. Nasze wyzwanie to w praktyce nauka prawidłowej oceny zadowolenia Klientów z zaoferowanych im usług.
W tej energetycznej symulacji biznesowej wszystkie 10 osób z każdego zespołu było w pełni zaangażowanych, wykonując różne czynności, ale pracując nad wspólnym celem. Pomimo bycia w pomieszczeniu, było to niezwykle realistyczne doświadczenie!