Badaj markę, misję, wizję i wartości, tworząc tożsamość fikcyjnego kraju.
Brand National to kreatywne i zabawne ćwiczenie z zakresu team building,
które bada problemy marki i tożsamości, rzucając delegatom wyzwanie stworzenia narodowej marki tożsamości od podstaw. Zespoły wymyślają swoje
kraje na podstawie podanego im zestawu cech narodowych. Drużyny definiują i
tworzą elementy, które będą identyfikować ich naród - nazwę kraju,
flagę, hymn, taniec i strój narodowy. Event kończy się wysokiej energii pokazem, w stylu
Eurowizji, w którym każdy naród prezentuje pierwszy raz swoją nową
tożsamość poprzez choreografowany występ z flagami, piosenką, tańcem
i strojem narodowym.
Podobnie jak narodu, misja firmy, wizja i wartości są podstawą każdej organizacji. Kultura korporacyjna, przekonania i zachowania pracowników są przejawem wartości firmy, ale często są implikowane niekonkretnie.
Brand National to świetny sposób na zbadanie znaczenia kultury firmy i tego, jak daleko jej wpływ wykracza poza logo firmy, aż po zachowanie każdego członka organizacji.
Pokochaliśmy Brand National. Jest to lekki, zabawny sposób patrzenia na to, jak ważni są nasi ludzie dla kultury i sukcesu naszej firmy!