Pobudzanie zaangażowania pracowników i integrowanie zespołów wspólnym celem poprzez ich udział w budowaniu marki firmy. Podejmowanie działań, aby pracownicy stali się ambasadorami marki ma ogromny wpływ na utrzymywanie pracowników w firmie oraz wartość marki. Pracownicy są postrzegani przez klientów jako wiarygodne źródło informacji. Dlatego też, nadają oni autentyczności marce, pomagając w budowaniu emocjonalnych relacji z tymi, którzy mają z nią styczność.
Marka powinna być nieodłączną częścią kultury firmy i deklaracji wartości. Pracownicy powinni pojmować znaczenie marki oraz zdawać sobie sprawę, w jaki sposób skutecznie i trafnie komunikować się i podejmować działania na jej podstawie. Wymaga to udziału pracowników w szkoleniach na temat strategii marki firmy oraz w pewnym stopniu sposobności uczestniczenia każdego z pracowników w jej dalszym rozwoju. To z kolei wymaga zaufania, wpółdziałania i współpracy pomiędzy departamentami.
Liderzy pełnią kluczową rolę w kształtowaniu pracowników na ambasadorów marki. Podobnie, jak ma to miejsce w przypadku kultury firmy, liderzy muszą żyć marką, konsekwentnie i w sposób wyrazisty. Programy szkoleniowe z przywództwa skoncentrowane wokół marki są przydatne dla liderów w zakresie rozwoju strategii, aby opracowywać cele marki na potrzeby ich zespołów.
Oferujemy wiele programów w zakresie budowania zespołu, szkolenia z przywództwa oraz programów wdrażania nowych pracowników, które mogą pomagać w umacnianiu zaangażowania pracowników oraz ich edukowaniu wokół marki oraz strategii marki.Przejrzyj sekcję opisującą powiązane popularne programy.
Potrzebujesz pomocy w podjęciu decyzji? A może szukasz czegoś innego?